شمس: قرارداد نبندند من دیگه رو نیمکت نمی شینم

شمس: قرارداد نبندند من دیگه رو نیمکت نمی شینم




 

 


شمس: قرارداد نبندند من دیگه رو نیمکت نمی شینم


تاریخ : سه شنبه ،
19 بهمن 1389

سرمربي تيم ملي فوتسال بعد از ورود کارلوس کرش به ايران گفت: وقتي قرارداد نمي‌بندند يعني مرا نمي‌خواهند و من هم بدون قرارداد در بازي با برزيل روي نيمکت نمي‌نشينم.


حسين شمس اظهار داشت: در حالي که چهار، پنج ماهي است که فدراسيون درگير انتخاب سرمربي جديد براي تيم ملي فوتبال است، سرانجام شب گذشته کارلوس کرش پرتغالي به ايران آمد. من هم يک ماهي مي‌شود که قراردادم تمام شده و متاسفانه نه پول سال گذشته‌ام را پرداخت کرده‌اند و نه اقدامي براي عقد قرارداد جديد انجام شده است. اين اقدام بدين معناست که مرا نمي‌خواهند.

وي تصريح کرد: من حتي در بازي با بلژيک هم بدون قرارداد روي نيمکت نشستم. آنها وقتي اين را ديدند حتما با خود گفتند وقتي اين آدم بدون قرارداد هم روي نيمکت مي‌نشيند، در بازي با برزيل هم تيم را هدايت کند بعد اگر خواستيم قرارداد مي‌بنديم و اگر نخواستيم هم نمي‌بنديم. در چنين شرايطي آينده کاري‌ام در تيم ملي در هاله‌اي از ابهام قرار دارد. نمي‌توانم به فدراسيون التماس کنم که با من قرارداد ببندند. ظاهر آنها نفر جديدي را مد نظر دارند.

سرمربي تيم ملي فوتسال يادآور شد: وقتي بيش از يک ماه است که قراردادم تمام شده و اقدامي صورت نمي‌گيرد، با علي صانعي که شهريور ماه سال گذشته قراردادش تمام شده قرارداد نمي‌بندند، من اين‌طور استنباط مي‌کنم که من و کادرم را نمي‌خواهند. در اين خصوص نامه‌اي به ترابيان نوشتم تا سلسله مراتب را طي کرده باشم و اين نامه در اختيار کفاشيان قرار گرفت اما کاري صورت نگرفت.

شمس با تاکيد بر اينکه بدون قرارداد در بازي با برزيل روي نيمکت نمي‌نشيند، گفت: با توجه به حساسيت و استرس بالاي ديدار با قهرمان جهان و اينکه ممکن است هر اتفاقي براي من رخ دهد، خانواده‌ام دوست ندارند بدون قرارداد روي نيمکت بنشينم. شايد آنها مي‌خواهند مربي جديدي را به خدمت بگيرند، گرچه دوست داشتم با تيم ملي ايران به فينال جام‌جهاني راه پيدا کنم اما براي مربي جديد آرزوي موفقيت مي‌کنم.



کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل